+90 5327341664
info@peravizyon.com / yelda@peravizyon.com
TÜRSAB BELGE NO: 17189

Glamping Büyükada

  1. Anasayfa
  2. Glamping Büyükada
Take in the views from a terrace and a garden and make use of amenities such as complimentary wireless internet access.
Distances are displayed to the nearest 0.1 mile and kilometer.

Sea of Marmara - 0.1 km / 0.1 mi
Yorukali Beach - 0.1 km / 0.1 mi
Dilburnu Recreation Area - 0.3 km / 0.2 mi
Buyukada National Park - 1.1 km / 0.7 mi
Prinkipo Greek Orphanage - 1.2 km / 0.8 mi
Aya Dimitri Church - 1.5 km / 0.9 mi
Aya Nikola Halk Plajı - 1.6 km / 1 mi
St. Nikola Monastery - 1.6 km / 1 mi
Yorukali Plaji - 1.6 km / 1 mi
Monastery of Jesus - 1.6 km / 1 mi
Ayia Yorgi Church - 1.7 km / 1 mi
St. George Monastery - 1.7 km / 1 mi
Museum of the Princes' Islands - 1.7 km / 1.1 mi
Troçki Evi Büyükada - 1.8 km / 1.1 mi
Mizzi Mansion - 2.6 km / 1.6 mi

Grab a bite at one of the hotel's 2 restaurants, or stay in and take advantage of the room service (during limited hours). Wrap up your day with a drink at the bar/lounge. A complimentary cooked-to-order breakfast is served daily from 8:30 AM to 10:30 AM.
When you stay at Glamping Büyükada in Adalar, you'll be by the sea, just steps from Yorukali Beach and Sea of Marmara. This beach hotel is 0.1 mi (0.1 km) from Viranbag Beach and 0.2 mi (0.3 km) from Dilburnu Recreation Area.
Make yourself at home in one of the 4 guestrooms. Rooms have private balconies or patios. Conveniences include desks and separate sitting areas.
  • Walkway to water
  • Proposal/romance packages available
  • Couples/private dining
  • Wheelchair accessible – no
  • Free breakfast
  • 24-hour front desk
  • Free WiFi
  • Number of bars/lounges - 1
  • Number of restaurants - 2
  • Daily
  • Garden
  • Snack bar/deli
  • Terrace
  • Free cooked-to-order breakfast
  • Ülke: TR
  • Şehir: SAW
  • Adres: nizam mahallesi fetih sokak no 3, Adalar, Adalar, 34970, TR
  • Total number of rooms - 4
Elif
01-01-1970 02:33
. İstanbul’da toplu taşımayla ulaşabileceğimiz bu konsteptte bir yer bulduğumuz için çok mutlu olduk .Biz glampingte kaldık .Odanın ısıtması gayet yeterliydi .Klima ve soba mevcut.Soba yakmak istiyorsanız ayrıca odun satın alıyorsunuz onlar sizin için gelip yakıyor .Odadaki jakuzi tercih sebeplerimizden biriydi fotoğraftakinden daha büyüktü.Oda ferah ve geniş bir oda .Akşam yemeğini tesisteki restaurantta yiyebiliyorsunuz ayrıca odaya servisleri de mevcut.Sabah da aynı yerde kahvaltı servisi var .Kahvaltı da doyurucu ve yeterliydi bize göre.İstanbula yakın olsun ama az da uzaklaşmış gibi hissedeyim ,bir nefes alayım diyorsanız tercih edebilirsiniz.Tüm çalışanlara teşekkürler .. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
Glamping. Aslında güzel yer ve ilgiliydiler. Kahvaltısı gerçekten kötü ve bayat ekmekler eşlik ediyor. Deniz için otel müşterilerine ayrılmış bir yer bulunuyor, kumsalı olan yer her daim dolu olduğu için buraya alınıyorsunuz ve o bölümün deniz tarafı o kadar yosunlu ki .. Kahvaltı ve yosun durumunu çözerlerse tekrar Glamping için giderim. O kadar para verdikten sonra bayat ekmek gelmesin artık.. .
SERHAT
01-01-1970 02:33
. TESİS TERTEMİZ PERSONEL COK İLGİLİ VE NAZİK SORUNSUZ BİR TESİS . .
Sevgi
01-01-1970 02:33
. Es wäre eine super Unterkunft in der Natur mit Erholungsmöglichkeit, wenn die Einrichtung wie Jacuzzi-Wanne auch gewartet werden würde. Leider mussten wir bei Ankunft feststellen dass die Jaccuzzi-Wanne nicht vollständig funktioniert. Als das Wasser nach langsamem Fliessen und nach 1h einigermassen voll war, haben wir den Sprudel angemacht und da kam so viel Dreck raus, dass wir alles wieder abfliessen lassen und putzen mussten. Beim zweiten Versuch gab es plötzlich kein Warmwasser mehr. Wir konnten erat viele Stunden nachder Ankunft entspannen. Später während dem Duschen ging das Warmwasser auch plötzlich aus. TV vorhanden, jedoch reicht der Strom dafür nicht. Geht immer wieder aus. Holz für Cheminee nur mit Aufpreis erhältlich. Nebenzimmer hatte während der ganzen Unterkunft kein Warmwasser. Jedoch war das Essen und das Ambiente sehr schön. Man ist mitten in der Natur im grünen. . .
Berke
01-01-1970 02:33
. Her şey çok güzeldi teşekkürler.. .
Oya
01-01-1970 02:33
. Girişten çıkış anına kadar ilgi ve güler yüzünü kaybetmeyen bir ekip. Öncelikle reverzasyonumuzda kahvaltı olmamasına rağmen bize kahvaltı ikram etmeleri inanılmaz bir incelikti. Odalar, ambiyans çok hoş. Rahat ve güvenli bir tesis. Odanıza servis yaptıkları gibi çok hoş manzaralı bir restoranları var ki biz bir gece yemeğimizi orda yedik, her şey çok güzeldi, karides muhteşemdi:) yeşillikler içinde odalar, kapısında oturma alanı ve hamak bile var. İçerde klima ile ısınıyor ve sobalar var. İsterseniz soba da yakıyorlar. Ki sıcak su problemi yaşayan olmuş ama biz yaşamadık, sıcak su vardı. Ancak ses biraz problem, ahşap odalar ikiz yapı ve yandaki oda çok duyuluyor. Baharı güzel, yazını da denemek istiyoruz. Çünkü kendilerine ait bir plajları var, kumsal sığ görünüyor:) yaza görüşürüz.... .
Selcuk
01-01-1970 02:33
Harika bir deneyim! . Odalar olsun hizmet olsun gerçekten harikaydı. Çalışanlar çok saygılıydı ve gerçekten her konuda ellerinden gelenin en iyisini yapan güleryüzlü insanlardı. Kesinlikle tavsiye edilir!. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
. Ağaç evde kalacaksanız bitişik evdeki her şeyi duyabilirsiniz. Ses yalıtımı 0. Kalan her şey iyiydi.. .
Ahmet Serkan
01-01-1970 02:33
. Herkese tavsiye edebilecegim bir yer. Sahipleri bizzat ilgileniyorlar ve cok guleryuzluler.. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
Güzel :). Gayet güzel bir konaklamaydı. Tatlı bir yer, memnun kaldık.. .

Çerezler

Web sitemizden iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. İnternet sitemizi kullanarak bu çerezleri ve KVKK bilgilendirmemizi kabul etmiş olursunuz.