TUNÇ
01-01-1970 02:33
. Girişimiz 2 de olmasına rağmen odamız hazır diye erken giriş yaptık herşey sorunsuz ve çok güzeldi.Özellikle odalar tertemiz ve sorunsuzdu.Adaya geldiğimizde başka bir otel aramamıza gerek kalmadı.teşekkür ederiz. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
Kötü . İnstagram fotoğraflarına aldanıp rezervasyon yaptırdık. Oraya gittiğimizde duşa kabin kırıktı , yatak arızalıydı. Çarşaflar ve yastıklar kirliydi kendi havlumuzu serdik. İnternet yoktu , internette sıkıntı olduğunu belirtmemize rağmen internetsiz kaldık. Konumu iyiydi sadece. Bi daha gitmem. . .
Seymen
01-01-1970 02:33
. Otel çok güzel ve temiz her şey için teşekkür ederiz. .
Céline
01-01-1970 02:33
. Les tarifs sont très attractifs (surtout pour les îles aux Princes) et la localisation est parfaite (à 5 mn de l’embarcadère, en face d’une très jolie maison en bois), la façade de l’hôtel est engageante.
Mais l’état général de l’hôtel est consternant : les chambres sont très sales (nous en avions 2), ce qui est rarissime en Turquie, très inconfortables (odeurs de tabac -alors que les chambres sont censées être non-fumeur, pas de lampe de chevet,´pas de cintre, oreillers défoncés...), les équipements sont vétustes voire endommagés (pas de pommeau de douche, lunettes des WC cassées), le ménage n’est pas fait, on n’a pas de bouteille d’eau ni de couverture à disposition, ni téléphone, l’accueil à la réception est assez glacial, le check in se fait avec 1h de retard, les chambres sont très mal insonorisées...
Bref notre séjour n’a pas du tout correspondu à ce qui était proposé dans l’annonce.. .
Murat
01-01-1970 02:33
Gayet iyi. . Guzel mekan. Odalar sanirim yeni boyanmis. Bi koku koyulabilir odaya. Boya kokusu agirdi biraz. Onun disinda kahvaltisi calisanlari iyi. Dolap icleri biraz tozluydu. Yatak carsaf vs temiz. Tekrar gidilir. . .
ebru
01-01-1970 02:33
Adada kış tatili . Resepsiyonda karsilayan hanimefendi ye tesekkur ederiz guleryuzlüydü. Bi sorun yasamadik ama odada su yoktu ,cop kutusu da yoktu
cay ,su isitici olsa kış konaklamasinda ozellikle onemliydi bunun disinda tertemiz otel tekrar tercih edecegiz kolayliklar diliyoruz . .
Busra
01-01-1970 02:33
. 4 gün 3 gece konakladık. Çok ilgili bir işletmeydi. 2 ayrı odanın balkon manzarası, odanın temizliği ve büyüklüğü gayet iyiydi. Kahvaltısı oda kahvaltı değil açık büfeydi Buda güzel olan bir diğer durumdu :) Biz ailece çok memnun kaldık, teşekkür ederiz.. .
TUNÇ
01-01-1970 02:33
. Giriş anından itibaren güleryüz ile karşılandık,odalar yenilenmiş ve çok temizdi.Ada merkezi olması sebebi ile devamlı tercih edebiliceğim güvenli bir otel.her şey için teşekkür ederim.. .
Dilara
01-01-1970 02:33
Mükemmel . Hotel çok güzel bir konumda, vapurlardan iner inmez 5 dk ya hotele varıyorsunuz. Murat bey konaklamamıza bisiklet kiralamıza her konuda çok yardımcı oldu, Murat bey’e misafir perliğinden dolayı çok çok teşekkür ediyoruz. Kahvaltı büyükada port hotelde alabiliyorsunuz, denize sıfır bir konuma açık büfe şeklinde. Gayet yeterli ve güzel ortamdı. Odalardan bahsedecek olursak çok temiz zaten yeni yenilenmiş odalar. Biz kısacası annem ile bayıldık. Güzel bir haftasonu tatili için ideal bir hotel. . .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
. Temizlik berbatti. Odalarda prizler lambalar buz dolabı televizyon çalışmıyordu. Daha düşük ucretli olan oteller bile bu otelden çok çok iyi. Genel olarak hayal kırıklığı.. .