+90 5327341664
info@peravizyon.com / yelda@peravizyon.com
TÜRSAB BELGE NO: 17189

Hotel Prinkipos

  1. Anasayfa
  2. Hotel Prinkipos
This hotel offers designated smoking areas.
Distances are displayed to the nearest 0.1 mile and kilometer.

Sea of Marmara - 0.1 km / 0.1 mi
Dock Square - 0.2 km / 0.2 mi
Adalar Museum - 0.3 km / 0.2 mi
Dilburnu Recreation Area - 0.7 km / 0.5 mi
Sedef Island - 1.3 km / 0.8 mi
Troçki Evi Büyükada - 1.4 km / 0.9 mi
Prinkipo Greek Orphanage - 1.6 km / 1 mi
Museum of the Princes' Islands - 2.3 km / 1.4 mi
Buyukada National Park - 2.4 km / 1.5 mi
Aya Nikola Halk Plajı - 2.5 km / 1.5 mi
Yorukali Plaji - 2.5 km / 1.5 mi
St. Nikola Monastery - 2.5 km / 1.6 mi
Yorukali Beach - 3 km / 1.9 mi
Ayia Yorgi Church - 3.3 km / 2 mi
St. George Monastery - 3.3 km / 2 mi

Satisfy your appetite for dinner at the hotel's restaurant, or stay in and take advantage of the 24-hour room service. Quench your thirst with your favorite drink at the bar/lounge.
With a stay at Hotel Prinkipos in Adalar, you'll be within a 5-minute drive of Yorukali Beach and Aya Nikola Halk Plajı. This hotel is 0.1 mi (0.1 km) from Yorukali Plaji and 0.1 mi (0.1 km) from Viranbag Beach.
Make yourself at home in one of the 12 guestrooms featuring minibars and LCD televisions. Complimentary wireless internet access keeps you connected, and digital programming is available for your entertainment. Private bathrooms with showers feature complimentary toiletries and hair dryers. Conveniences include electric kettles and free tea bags/instant coffee, and housekeeping is provided daily.
  • Number of bars/lounges - 1
  • Number of restaurants - 1
  • Designated smoking areas
  • Number of meeting rooms - 1
  • Swimming nearby
  • 24-hour front desk
  • Free WiFi
  • Ülke: TR
  • Şehir: SAW
  • Adres: Cinar Cad No:33 Buyukada, Adalar, Istanbul, 34970, TR
  • Total number of rooms - 12
Ali
01-01-1970 02:33
. Tam bir vintage ortam vardı istediğimiz gibi temizlik anlamında çok memnum kaldığımız sıcak bir ortamdı çıkış saatini geçirmemize rağmen kimse rahatsız etmedi herkese tavsiye ederim mükemmel bir ortam . .
Kamil
01-01-1970 02:33
Bodrum kat oda hakkında ve sürecim;. Biz farkında olmadan bir economy oda olarak aldık fakat bodrum katta penceresi olmayan bir odaymış. İptal edilemez aldık üzüldük başta, arayarak en azından klimada sorun olmaması yönünde bir talepte bulunduk. Klimada sıkıntı olursa bodrum katta, penceresiz yerde kim kalabilir? Neyse ki otele pansiyona vardığımızda bize jest yaptılar ve odamızı upgrade ettiler. Bodrum kat değil standart oda da kaldık fiyat farksız. O yüzden çok teşekkür ederiz, bu durum çok hoşumuza gitti çünkü geçerken bodrum katına bakalım dedik felaket bir rutubet kokusu vardı. Gerçekten kalınmaz. Bunun için teşekkür ederiz ama bir kaç bahsetmem gereken husus var tabiki, oda da banyoda akıntının ne olduğunu nereden geldiğini bilmediğimiz bir su birikintisi vardı, ayrıca banyonun ışığı yanmıyordu. Biz bir gün kaldığımız için çok problem etmedik bu durumu, yataklarda tam rahat değildi. Klima güzel soğuttu, odanın baktığı cephe güzeldi. 2 numaralı oda’da kaldık. Kahvaltısını yapamadık o yüzden değerlendirmek istemem, fiyat performans olarak değerlendirirsem bu ücretlere bu oda fazla. Ada bölgesinde burası için değil genel olarak bir yüksek fiyat politikası var. Bodrum katta kalmadık ama bodrum katın oda fiyatı 450 tl di. Kaldığımız standart odanın fiyat politikası dahada yüksekti zaten, fark ödemedik ama ben fiyat olarak yüksek olduğunu iletmek isterim. Onun dışında bir problemimiz olmadı, kısa bir konaklamaydı. . .
Rune
01-01-1970 02:33
Princes island. Dette er ikke en stille ø som mange går og tror. Her er benzin og diesel bil og lastbiler. Det er desværre ikke muligt at komme omkring på andet end cykel og hestevogn. Det ville rart med mulighed for leje at køretøjer der kører på el. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
Pis ve hizmet anlayışı 0 bir otel. elamlar, Otele 04.08.2018 tarihinde gece 01.30 saatinde giriş yaptım. Giriş yaptığımız saatte otelde elektrikler yoktu ve jenaratör vb. bir ekipmanları olmadığı için mum ışığında bizi karşıladılar ve odamıza geçtik. Sonrasında elektrikler geldi fakat keşke elektrikler gelmeseydi de odayı o şekilde görmeseydik. Öncelikle oda çok pis her tarafta örümcek ağları ve kıllar, tüyler var. Çarşaflar pis, yastıklarda yastık kılıfı bulunmamakta üzerimize örtmek için verdikleri yorganın tutacak kısmı yok, aşırı pis. Duvarda rutubetten sıvalar dökülüyor yatağın üzeri ve kenarı bu sıva döküntüleri var. Odalarda havlu ve oda terliği yok. Talep edilirse getirilip veriliyor, standart bir hizmet değil yani. Gelen havlularda da kirli geldi onları da kullanamadık. Kısacası ekte yer alan fotoğraflardan da göreceğinizi gibi otelin internet sitesine koyduğu fotoğraflar ile sunduğu hizmet birbirinden çok farklı. İnsanları kandırıyorlar resmen.. .
Dusum yagmur
01-01-1970 02:33
. Otelde ilgi alaka cok iyi samimi bir aile işletmesi çekinmeden gidip kalınabilir . .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
. Receptiondaki hanımefendi gayet hoş ve güler yüzlü karşılama da bulundu odamız bodrum kat olmasına rağmen ücret farkı almadan bizi 1. Kata aldı. Temizlik ve hijyen gayet iyiydi.. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
. Ekonomi odanın bodrum katlı ve çalışmayan bir klimaya sahip olduğu rezervasyon yapılırken verilmesi gereken bilgiler olduğunu düşünüyorum ama bu bilgiler verilmedi.. .
Dilek
01-01-1970 02:33
. Tavır ve üslup güzel olsa da bir daha tercih edeceğimi düşünmüyorum yeterince temiz değidi özellikle banyo ve sifon bozuktu, internet yetersiz, tv’nın kablosunda sıkıntı vardı oynattığınız anda arkasından düşüyordu izleyebilmek için bir süre uğraştık. . .
Emirhan
01-01-1970 02:33
Yorumlara aldanmayın.. Karşılama gayet güzeldi. İsteklerimiz yerine getirildi güler yüz ve samimi bir ortam vardı. Tekrar tercih edeceğimiz bir yer oldu her şey için teşekkürler.. .
Ozler
01-01-1970 02:33
. The owner upon my arrival insisted that economy room as described in her google description (she claimed, owner) was in the basement—NO SHE DID NOT! Basement is where they used to store coal. Damp, no sun. Windows 3 feet above sidewalk. I had to pay $120 to upgrade to second floor. Obsoletely no sun, smelly. She hires illegal staff (just one to clean 12 rooms) keeps her pay one month behind so she wouldn’t escape. No compassion, SLAVE DRIVER. All she cares IS MONEY. Would not provide soap to shower. She is never there if you have any questions. Horrible reputation on the island. Her front and side are passage way for horse and buggies. I grew up on the island and have a lot friends and was surprised I ended up in her hotel. Her hotel at $37/night, I think I paid Orbitz $347 plus demanded $120 to upgrade to 2nd floor from her dungeon she claimed I purchased.For the night of August 17 she charged $57. When I asked her why she said it was holiday rate. LIE holiday rate did not start until August 20. 0n August 17 My nephew placed me at Mom hotel, right on the ocean, historical, modernized five star at/ $21 a night off holiday. With much regrets spoiled part of my holiday. ORBITZ PRICE GUARANTEE MEANT NOTHING FOR HER AND TRYING TO PLACE ME IN. HER BASEMENT where storage and maid sleep used to be coal storage. I will be glad to provide photos of basement when I return to U.S. on September 7. . .

Çerezler

Web sitemizden iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. İnternet sitemizi kullanarak bu çerezleri ve KVKK bilgilendirmemizi kabul etmiş olursunuz.