+90 5327341664
info@peravizyon.com / yelda@peravizyon.com
TÜRSAB BELGE NO: 17189

My Way Cadde Butik Otel

  1. Anasayfa
  2. My Way Cadde Butik Otel
Make use of convenient amenities such as complimentary wireless internet access, concierge services, and bike storage.
Distances are displayed to the nearest 0.1 mile and kilometer.

Sea of Marmara - 0.1 km / 0.1 mi
Dock Square - 0.2 km / 0.1 mi
Adalar Museum - 0.2 km / 0.1 mi
Dilburnu Recreation Area - 0.9 km / 0.6 mi
Troçki Evi Büyükada - 1.6 km / 1 mi
Prinkipo Greek Orphanage - 1.8 km / 1.1 mi
Museum of the Princes' Islands - 2.4 km / 1.5 mi
Buyukada National Park - 2.6 km / 1.6 mi
Aya Nikola Halk Plajı - 2.6 km / 1.6 mi
Yorukali Plaji - 2.6 km / 1.6 mi
St. Nikola Monastery - 2.7 km / 1.7 mi
Yorukali Beach - 3.2 km / 2 mi
Ayia Yorgi Church - 3.4 km / 2.1 mi
St. George Monastery - 3.4 km / 2.1 mi
Viranbag Beach - 4.9 km / 3.1 mi

The nearest major airport is Istanbul Sabiha Gokcen Intl. Airport (SAW) - 24.3 km / 15.1 mi

Featured amenities include express check-out and a 24-hour front desk.
Located in Adalar, My Way Cadde Butik Otel is in a provincial park, within a 5-minute drive of Troçki Evi Büyükada and Prinkipo Greek Orphanage. This beach hotel is 1.7 mi (2.8 km) from Museum of the Princes' Islands.
Make yourself at home in one of the 15 air-conditioned rooms featuring LCD televisions. Complimentary wireless internet access keeps you connected, and satellite programming is available for your entertainment. Private bathrooms with showers feature rainfall showerheads and complimentary toiletries.
  • Bicycle parking available
  • Designated smoking areas
  • Walkway to water
  • Upper floors accessible by stairs only
  • Change of towels (on request)
  • Bicycle rentals nearby
  • Wheelchair accessible – no
  • Hiking/biking trails nearby
  • Express check-out
  • 24-hour front desk
  • Secured bicycle storage
  • Free WiFi
  • Concierge services
  • Ülke: TR
  • Şehir: SAW
  • Adres: Maden Mah., Altinordu Sok. No: 30, Adalar, Istanbul, 34970, TR
  • Total number of rooms - 15
Ertugrul
01-01-1970 02:33
. Güzel bir konaklamaydıfakat oda görünenin aksine çok alçaktı ve temizlik çok iyş değildi. .
Azra
01-01-1970 02:33
. Otel gerçekten fiyat performans açısından çok başarılı. Biz süper ekonomik odada kaldık; Oda temizdi, çarşaflar temizdi, havlular temizdi, banyo temizdi ve alınan paranın karşılığı bu yani, daha ne bekleyebilirim en ucuz odadan? Konumu harika, iskeleye yakın, ulaşım araçlarının kalktığı yere yakın, restoranlara marketlere yakın. Klima sorunsuz çalışıyordu, televizyon da aynı şekilde. Deniz sonrası uzun uzun sıcak duşlarımı aldım, sıcak su konusunda da hiçbir sorunları yok yanıltıcı yorumlara bakmayınız. Yatak gayet rahattı, gıcırdamadı da mışıl mışıl uyuduk. Personel harika, ilk gün sırtımızda çok yük vardı giriş öncesi bırakmamıza izin verdiler ve göz kulak oldular sağolsunlar, deniz sonrası oradaki hanımefendi çay ikram etti, lezzetliydi içimiz ısındı. Ben çıkış günü suya düştüm sabah, kıyafetlerimi kurutmaya atabilirler mi diye rica ettim reddetmediler çok sağolsunlar yine o konuda da yardımcı oldular. Çalışan hanımefendi de beyefendi de inanılmaz nazik ve kibar kişiler, bir dahaki gelişimde muhakkak tekrar kalırım💛🌿. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
. Görevliler ilgili ve güler yüzlüydü, oda genel olarak temizdi yalnızca duşlar çok küçüktü.. .
Yigit
01-01-1970 02:33
Zorda Kalmazsanız Tercih Etmeyin. Oda çok küçüktü. Yatağın dışında sadece ayakta durulacak yer vardı. Tuvalet temizdi. Televizyon çalışmıyordu. . .
Themba
01-01-1970 02:33
. This hotel is fine and enjoyable but over priced for what it is. If you are a large person it is nearly impossible to access the shower in the smaller rooms. It can be noisy and you hear the people in the rooms around you. However it is fine if you just need a place to go sleep. Do not expect a place where you can get work done. . .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
. çatı katı odasında kaldık. Oda çok güzeldi (özellikle deniz manzarası) fakat temizlik konusunda bazı sıkıntılar vardı. Ayrıca koridordan gelen sesler yer yer odanın içindeymiş gibi olabiliyordu fakat bu da ciddi bir sıkıntı değil kesinlikle. fiyatına göre gayet güzel bir otel ama temizlik kısmına daha fazla özen gösterilmeli.. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
Çok kötü bir oda. Banyo/tuvalet pis. Tuvaletten gider kokusu geliyor. Yatak hiç rahat değil, yastıklar çok kötü. Resepsiyonda su bile yok. Bayramda konakladık, normal fiyatın 7-8 katı para ödedik. Rezalet. Çift kişilik odalar da ufacık. . .
Sevket Adem
01-01-1970 02:33
Koca çınar ve martı sesleri. Güler yüzle ve sıcak karşılandık. Oda çarşaflar ortam temizdi. Sıcak su mevcuttu. Pencerenin önündeki koca çınar ve martı sesleri ile güzel bir sabaha merhaba dedik. Duş alanına dar denilebilir. Genel olarak olarak oldukça memnun kaldık teşekkür ederiz. . .
Zübeyir
01-01-1970 02:33
. Oda çok temizdi. Orada çalışan Ola hanımefendi çok nazik ve ilgili davrandı. Temizliği de o yapıyordu. Ve gerçekten çok temiz bir odayla karşılaştık.. .
Fatih
01-01-1970 02:33
İdare eder. Otelde çift olarak 2 gece konakladık. Fotoğraflarda gösterilen odayla ne yazık ki aynı değildi. Deniz manzaralı diye yazılan odadan denizi görebilmek için x-ray görüşüne ihtiyacınız var çünkü binalar önünüzü kapatıyor. Oda çok temiz sayılmazdı çarşafların üzerinde tozlar vardı. Havlularda da kalıcı lekeler oluşmuştu. Odanın küçüklüğünden ziyade alanın verimli kullanılamaması işi zorlaştırıyor. İyi ki sandalyeler vardı yoksa fotoğrafta görebileceğiniz dolabımsı yapıyı kullanmak zorunda kalacaktık. 1 metrekareden daha ufak bir duş alanına sahip. Sanıyorum Çaycı Hüseyin’in ölçüleri baz alınarak tasarlanmış çünkü biz içine giremedik bile. Duş fantezisi olan çiftlere önermiyorum. Tuvalet ihtiyacımızı giderirken alanın küçüklüğünden dolayı şekilden şekile girmemizin yanında içerideki sesin direkt dışarıda olmasından dolayı bol basslı playlistler oluşturmak zorunda kaldık. Yine ses yalıtımı olmamasından dolayı gece 12’den itibaren şakşuka sesleriyle ninni dinlercesine uykuya daldık. Tüm bunların yanında oteli tercih etmemizin sebebi fiyat olarak uygun olması ve merkezin göbeğinde olmasıydı. Adaya yalnızca konaklamak için geliyorsanız memnun kalamayabilirsiniz ancak bol bol gezip yalnızca başınızı sokacak bir yer arıyorsanız doğru yerdesiniz. . .

Çerezler

Web sitemizden iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. İnternet sitemizi kullanarak bu çerezleri ve KVKK bilgilendirmemizi kabul etmiş olursunuz.