Iuliia
01-01-1970 02:33
Nice hotel. The view is perfect. Nice room. Its not about the hotel itself,the hotel is nice. They have a restaurant with double menu book (you get the first when you come with lower prices,and the second when you pay the bill.).
Elif
01-01-1970 02:33
Genel anlamıyla 9,5/10 bir oteldi, tavsiye ederim.. 201 numaralı odada 2 gece tek başıma kaldım. Giriş saatinden erken gitmeme rağmen sağolsunlar odaya aldılar. Oda, banyo ve balkon gayet temizdi. Yatak ve yastıklar çok rahattı ama havlular konusunda bir tık daha özen gösterilebilir çok hafif değişik bir koku vardı, pek dert etmedim. Balkon ortak kullanım olarak geçiyor ama görseldeki alan tamamıyla odaya aitti, sağdaki aradan diğer odaların balkonu ve ortak balkon gözüküyordu ama beni rahatsız etmedi. Odanın manzarasına aşık oldum, soğuk bir havada gelmeme rağmen genellikle balkonda vakit geçirdim. Klima ile oda hemen ısındı. Odalar haliyle ses geçiriyor ama bu çok normal. Odama 1-2 mutfak malzemesi gerekti, hızla temin edip ihtiyacımı karşıladılar. İnternet konusunu bilemeyeceğim bağlanmadım, odadan çekmeyebilir dendi ben de üstelemedim. Çalışanlar güler yüzlü ve kibarlar. Restoranında akşam balık yedim ama mevsimi mi değil mi bilmiyorum pek lezzetli değildi. Sonraki gelişimde balık mevsimlerini öğrenip ona göre yiyeceğim. Cumartesi akşamı restoranda DJ performansı vardı, boş yer olmamasına rağmen otelde konakladığım için bana bir yer ayarlayabildiler, onun için de teşekkür ederim. Genel anlamıyla 1-2 ufak konu dışında gayet keyifli ve güvenli bir tatil oldu benim için. Beklentimi karşıladı, Büyükada’ya tekrar gelirsem fiyatlarına da bağlı olarak ilk tercihim burası olacak. Teşekkür ederim. . .
Hava
01-01-1970 02:33
. Otelin balkonlu odası tercihimizdi muhteşem bir manzara,çok memnun kaldık temiz düzenli küçük ama bize yetti . .
Vladimir
01-01-1970 02:33
Nice hotel just near the dock. Perfect location in two steps from ferry docks. Pleasant sea view from the rest area. Clean and quite comfortable. Big bed, teapot, set for tea/cofee. Nice shampoo in the shower! Great breakfast, simple but tasty.. No windows in my type of accommodation. Some problems with panels in the shower..
Stoyan
01-01-1970 02:33
uncomfortable room. staff, restaurant. the room.
Mia Burcu
01-01-1970 02:33
Memnunum. Odalar oldukça temiz ve konforlu. Memnun kaldık. Kahvaltı güzeldi. Cumartesi akşamı kendi restoranlarında harika bir solist ve müthiş bir program yapıyorlar . Mutlaka katılın.. .
FUNDA
01-01-1970 02:33
Teribble !. Paramla rezil oldum. 2 ye kadar otelin kendi restaurantinin bangir bangir muzik sesinden uyuyamadik. Hizmet sifir odalar kucuk banyo pis banyo havalandirmasi toz icinde pislikten dusa giremedim. Daha kotu bir konaklama deneyimi olmazdi. Odalarda ses yalıtımı yok. Calisanlarin sesinden uyayamadik. Çıkarken ne memnun kaldiniz mi bile denilmedi, iletisim hizmet sıfır.
Balkon dediklerk balkon değil ortak kullanim alanli tavla salonumu. Otel misafirlerinin ictigi sigara kokusundan gece uyandim. 1 puan bile fazla.. .
Iuliia
01-01-1970 02:33
Clean and tidy . The hotel is neat and very clean which is rare in Istanbul area! Beautiful interior, nice breakfast , nice staff!
The only issue for me was smoking ! People smoke in the hotel which is typical for Turkey but unacceptable for me. But we fixed it with the staff immediately as soon as I asked to. I hope one day Turkey will take strict measures about smoking in public places and people will follow them.
. .
Verified traveler
01-01-1970 02:33
. Good location,good breakfast........................ .
emre
01-01-1970 02:33
mükemmel. son yıllarda kaldığım en mükemmel oteldi. otel temizliğinden personeline kadar herşey dört dörtlüktü. herkese tavsiye ediyorum. .